Skymøte med Lowell: Fortjener alle kunder god kundeservice?

Skymøte med Lowell: Fortjener alle kunder god kundeservice?

Webinaret passer for deg som er interessert i kundeservice og kommunikasjon, uavhengig av bransje. Kurset er like nyttig om du er leder eller medarbeider.

Inkassobransjen har to kundegrupper:

 

  1. Våre oppdragsgivere - bedriftene som sender sine utestående fordringer til oss
  2. Våre kunder - privatpersoner og bedrifter som ikke har betalt våre oppdragsgivere for produkter og tjenester de har mottatt

 

Den siste kundegruppen er veldig sammensatt og for denne gruppen stilles det særlige krav til rådgiverne hva gjelder kommunikasjonsevner. Om kunden ikke betaler, påføres bedriftene tap. Vi ser at god dialog og det at kunden føler seg sett og forstått øker sannsynligheten for at kunden gjør opp gjelden sin raskere.

Webinaret vil gi deg vår innsikt i hvordan man kan jobbe med kundeservice og kommunikasjon og hvorfor det lønner seg. Kanskje vil du få med deg noen tips til hvordan dere kan nå til topps i kundeservicekåringer i din bransje?

/media/110691/portettfoto-lene-strengelsrud.jpeg

Lene Strengelsrud er leder av Customer Operations i Lowell Norge

Velkommen til webinar tirsdag 16. februar kl. 09.30-10.15:

Fortjener alle kunder god kundeservice?

  • Hvorfor god kundeservice er lønnsomt 
  • Er kundeservicekåringer viktig?

Lene Strengelsrud er leder for Lowells kundeservice hvor hun i dag leder 44 rådgivere innen det vi kaller Customer Operations. Selv om hun ikke har æren alene, er hun i høyeste grad en viktig bidragsyter til at Lowell vant Kundeserviceprisen 2020, så her vil det definitivt bli flere gode tips du kan dra nytte av.

Lene er særlig opptatt av god kommunikasjon, og det å forstå ulike menneskers behov i ulike situasjoner, slik at Lowell til enhver tid kan yte best mulig skreddersydd service. Hun er sertifisert coach innen kommunikasjon og har over 8 års erfaring innen inkassobransjen. Gjennom sin rolle som leder og coach etterstreber hun at Lowells rådgivere har oppfølging og verktøy de trenger for å håndtere sitt daglige arbeid i alle kommunikasjonskanaler.